| < Czerwiec 2018 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Tagi

Reklama:

Ostatnie komentarze

tekst alternatywny

Polub nas na Facebook:

Poleć w Google:

Jesteśmy też tu:

Durszlak.pl Mikser Kulinarny Odszukaj.com
zBLOGowani.pl
Top Blogi
Kopytka
Sałatki
Pstrąg pieczony
Makieta kolejowa
Krewetki na ostro
Racuchy
Kluski leniwe
Muszle nadziewane
Kluski śląskie
Domowa wędlina
Hreczniaki
Faworki
Rafaello
Szybkowar przepisy
Najlepsze Blogi

Skorzystaj i Ty:

O wszystkim co ważne choć pozornie niepoważne...

Wpisy z tagiem: orange

niedziela, 03 czerwca 2012

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zmianą operatora sieci komórkowej. Wielu znajomych nie może się nadziwić dlaczego nadal tkwię w tym mało atrakcyjnym na naszym rynku molochu. Jako użytkownik pre-paid niespecjalnie mi zależy na wszelakich promocjach, darmowych minutach etc. Używam telefonu tylko gdy muszę i tylko do szybkich kontaktów. Mój aparat nie potrzebuje bajerów, szmerów i innych cudów, których jedyną funkcją jest pożeranie baterii. Pewnie dlatego oferty Orange, a wcześniej Idea są dla mnie wystarczające. Nie mam kontaktów z ich obsługą więc nie mogę narzekać. 

Jednak nie wszyscy klienci mają tak ograniczone potrzeby w tym temacie jak ja. I to jest pewnie dla firmy problem nie do przeskoczenia. Pominę już daremną w stylu i wręcz budzącą w moim odczuciu obrzydzenie kampanię reklamową z tymi ohydnymi pomarańczowymi kuleczkowymi stworkami - firma to profesjonalizm w obsłudze klienta więc skupię się na tym. 

Aneta podpisała nową umowę na nowy plan taryfowy różniący się od zwykłych umów pre-paid, choć nie wiele. Umowę podpisała dość dawno, usługa jest uruchomiona ale...

...nie można sprawdzić stanu konta, minut etc. W zeszłym tygodniu udała się więc do salonu Orange. Tam dowiedziała się, że to musi potrwać ale już niedługo będzie miała taką możliwość. 29 maja otrzymała wiadomość na telefon:

Dziś mamy 3 czerwca, a na stronie Orange otrzymujemy taki o to komunikat:

 

 Ciekaw jakie wyjaśnienia otrzymamy dziś w salonie Orange gdzie musimy się udać po raz kolejny w tej sprawie. Czy salonowa panienka wykaże się odrobiną jakiejkolwiek inicjatywy? Uderzy w odpowiednie miejsce firmy, której jest reprezentantem? Czy też znów zmęczonym głosem i ze wzrokiem w stylu "a o co panu chodzi" zapewni nas o w pełni profesjonalnym podejściu do klienta firmy. Wysłać wiadomość o uregulowaniu płatności potrafią ale już zapewnić dostęp do własnych usług nie.

PS ...oglądałem ostatnio kolejną z obrzydliwych reklam, w których firma zapewnia nas, że dba o stałych klientów. Słynna dziewczynka, jej koszyczek i w nim wielkie kulki :) Jakoś nie wyczuwam specjalnego zainteresowania się moją osobą - było nie było 10 letniego klienta Orange - gdzie te profity bycia tak długo z Wami ? Raz w roku na urodziny dostaję od Was godzinę na rozmowy w sieci - zawsze to coś ale profesjonalizm nakazuje być wiarygodnym w reklamie własnych usług. Gdzie te obiecane owoce ?

PS2 - "salonowa panienka" okazała się całkiem profesjonalnym pracownikiem. Miła i kontaktowa - niestety mimo szczerych chęci nie miała zbyt wiele możliwości do pomocy nam w problemie. W poniedziałek wizyta w autoryzowanym dużym salonie.

 

@z ostatniej chwili:

 

W zasadzie nie musimy już udawać się do salonu Orange. Pracownik sieci wytłumaczył nam wszystko na facebook'owym profilu: